Sipariş
Üyelik formunu doldurduktan sonra: • Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin. • İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra , "sepet ekranına" gelirsiniz. • Bu ekranda istediğiniz ekleme, çıkarma, adet bilgisi ve toplam tutar bilgisi görebilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak için "satın al" butonuna tıklayabilirsiniz. • Teslimat adresi bilgilerini doldurduktan sonra, ödeme ekranında kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi doğru şekilde girin. • Ödeme bilgisini girdikten sonra "ön bilgilendirme formu", "uzak mesafeli satış sözleşmesi", alanlarını onaylayarak “siparişi tamamla” butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçin. • Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Sipariş takip işlemlerinizi bu numara ile gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişlerinizi, "hesabım" sayfasında bulunan "siparişlerim" başlığı altında görebilirsiniz.
www.shefoon.com.tr’den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.
Aldığınız ürünlerden herhangi birini almaktan vazgeçmeniz durumunda, 0850 885 1743 müşteri hizmetlerimizi arayarak, iptal talebinde bulunabilirsiniz.
Sipariş verdiğiniz ürünler üzerinde herhangi bir değişiklik yapamıyoruz. 
www.shefoon.com.tr adresinde vermiş olduğunuz her sipariş ayrı ayrı değerlendirmeye alınır. Sipariş birleştirme işlemi gerçekleştirilemez.
www.shefoon.com alışveriş modeline göre kargoya teslimat işlemleri 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Siparişlerin geliş sıralamasına göre, kargo şirketine sevkiyatı gerçekleştirilmektedir. Siparişlerinizde önceliklendirme işlemi yapılamamaktadır.
Siparişini verdiğiniz ürünün paketini, kargo görevlisinin yanında açmanız gerekmektedir. Eğer paketi içeri götürerek açarsanız, herhangi bir eksiklik/yanlışlık olması halinde bunu ispat edemezsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan ürünler birbiri ile aynı değilse teslim tutanağını kesinlikle imzalamayın. Kargo görevlisinden "hasar tespit tutanağı" hazırlamasını isteyerek, kargoyu tarafımıza geri iade edin. Kargo şirketi de bu tutanakla beraber kargonuzu firmamıza geri getirmektedir. Kargonuz elimize ulaştığında gerekli kontroller sağlanarak isteğiniz doğrultusunda değişim yada iade işlemi gerçekleştirilecektir.
www.shefoon.com.tr üzerinden verilen siparişlerde hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Sipariş vermiş olduğunuz her ürün stoklarımızda bulunan ürünlerdir. Ürünler paketleme aşamasında kontrol edilerek tarafınıza gönderilmektedir. Bu kontroller esnasında ürün ile ilgili herhangi bir problem olması durumunda, ürün tarafınıza gönderilmemektedir. Siparişinizin içerisinden ürün iptali sağlanarak, kredi kartınıza para iadesi gerçekleştirilmektedir.
www.shefoon.com.tr sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan hiçbir ürün rezerve edilmez. Sepete alınan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.
Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri silmek için, her bir ürünün sağ tarafından yer alan "çöp kutusu" butonuna tıklanmanız gerekmektedir.
Shefoon üzerinde ürünler KDV dahil fiyatları ile görüntülenmektedir. Sepetim butonuna tıkladığınızda açılan ekranda sepetinizde bulunan tüm ürünlerin özet bilgileri, her bir üründen kaç adet almak istediğiniz, toplam ödemeniz gereken tutar ve bu tutarın ne kadarının KDV olduğu, indirim varsa indirimin ne kadar olduğunu gösteren bir sepet özeti ekranı açılır.
Siparişiniz başarısız olarak kayıtlara geçtiyse eğer, sipariş kaydınız oluşturulmamış ve kredi kartınızdan bu sipariş için herhangi bir çekim işlemi yapılmamış demektir. Sipariş vermek için, işleminizi tekrarlamanızı rica ederiz. Bununla birlikte kredi kartınızdan çekim işlemi yapılmasına rağmen, siparişiniz başarısız olarak görünüyorsa, 0850 885 1743 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. En kısa sürede para iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “hesabım”/”siparişlerim” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla veya 0850 885 1743 müşteri hizmetleri telefonumuzdan bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra alışverişinizi hala tamamlayamıyorsanız, 0850 885 1743 nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak destek alabilirsiniz.
Sitemizde toptan satışımız bulunmamaktadır.
Türkiye'nin bir çok il ve ilçesinde mağazamız mevcuttur.
0850 885 1743 nolu telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip mağaza ile ilgili detaylı bilgi talep edebilirsiniz.
Aldığınız ürünlerden herhangi birini almaktan vazgeçmeniz durumunda, +90 546 663 17 25 WhatsApp müşteri hizmetlerimize mesaj atarak yada arayarak, iptal talebinde bulunabilirsiniz.
www.shefoon.com.tr üzerinden verilen siparişlerde hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Shefoon üzerinde ürünler KDV dahil fiyatları ile görüntülenmektedir. Sepetim butonuna tıkladığınızda açılan ekranda sepetinizde bulunan tüm ürünlerin özet bilgileri, her bir üründen kaç adet almak istediğiniz, toplam ödemeniz gereken tutar ve bu tutarın ne kadarının KDV olduğu, indirim varsa indirimin ne kadar olduğunu gösteren bir sepet özeti ekranı açılır.
Siparişiniz başarısız olarak kayıtlara geçtiyse eğer, sipariş kaydınız oluşturulmamış ve kredi kartınızdan bu sipariş için herhangi bir çekim işlemi yapılmamış demektir. Sipariş vermek için, işleminizi tekrarlamanızı rica ederiz. Bununla birlikte kredi kartınızdan çekim işlemi yapılmasına rağmen, siparişiniz başarısız olarak görünüyorsa, +90 546 663 17 25 numaralı WhatsApp müşteri hizmetlerimizi hatanın ekran görüntüsünü alıp WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz . En kısa sürede para iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “hesabım”/”siparişlerim” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla veya +90 546 663 17 25 WhatsApp müşteri hizmetleri telefonumuzdan bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra alışverişinizi hala tamamlayamıyorsanız, +90 546 663 17 25 nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak destek alabilirsiniz.
+90 546 663 17 25 nolu telefon üzerinden WhatsApp müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip mağaza ile ilgili detaylı bilgi talep edebilirsiniz. Ayrıca Shefoon Mağazalarımız sayfasından konum bilgilerine erişebilirsiniz.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.